ÜRÜN İADE FORMU
İletişim  »  Ürün İade Formu
ÜRÜN İADE FORMU
Ürün Adı
:
Ürün Stok Kodu
:
İade İrsaliye No.
:
İade Fatura No.
:
İade İrsaliye/Fatura Tarihi
:
Estap Fatura Tutarı
:
Estap Fatura No.
:
Müşteri Talebi
:
Değişim için Sipariş iptal edilip iade
Sipariş No.
:
Ürün Sevk Tarihi
:
Bayi Adı
:
Müşteri Adı
:
İade Ana Sebebi
:
Estap kaynaklı Müşteri kaynaklı
İade Nedeni Açıklaması
:
00 Sipariş iptali 35 Arızalı ürün
05 Numune iadesi 40 Kullanılmamış
10 Yanlış sipariş verilmiş 45 Kabin yerine sığmamış
11 Fazla sipariş verilmiş 50 Yanlış adrese gönderilmiş
15 Renk değişimi yapılacak 70 Müşteri temsilcisi kod hatası
20 Proje fazlası 90 Müşterinin ne istediği anlaşılmamış
25 Kabin büyük yada küçük 95 Onaylı siparişten farklı sevk
Açıklamalar
:
Lütfen aldığınız ürünün nakliyede hasar alıp almadığını kontrol edip teslim alınız. Teslim alırken içinde cam kapağın kırılıp kırılmadığını ve ambalajın hasarlı olup olmadığını kontrol ediniz.Bu durumlarla karşılaştığınızda sevkiyat hasarlı ürün iade şartlarını uygulayınız.

ÜRÜN İADE ŞARTLARI

Müşteri ürünü iade etmek istediğinde, http://www.estap.com.tr/index.php/tr/iletisim/urun-iade-formu adresinde yer alan iade formunu  doldurarak, iade etmek istediği ürün veya ürün grupları ile ilgili kısa açıklama ile süreci başlatır.Süreç formun Estap’a ulaştığı teyidi verildikten sonra başlar.

*** Sistem bu işlemden sonra otomatik ve kayıt altında yürütülmektedir. Müşterinin bu iade formunu doldurarak Estap’a iletmesi, müşterinin haklarının korunması ve ilerleyen zamanlarda oluşabilecek  itilafların önlenmesi açısından önem arzetmektedir.

Ürünün iade olabilmesi için  ayıplı  olması  veya  Estap müşteri temsilcisi ile karşılıklı  mutabakat şartı aranır. Mutabakat sağlandıktan sonra, ürün yapılan karşılıklı sözleşmeler dahilinde yenisi ile değiştirilerek veya cari hesaptan düşülerek işlem tamamlanır.

1-Sevkiyat hasarlı ürün iade şartları

Sevkiyat hasarlı ürün sevkiyat sırasında hasar almış , kırılmış , darbe almış ya da işlevselliği bozulmuş ürünlerdir. Sevkiyat hasarları garanti kapsamı içindedir. Ancak sevkiyat hasarlarını Estap’ın taşıma hizmeti aldığı ilgili firmalara yansıtabilmesi için, müşterinin bu durumu ürünü teslim alma anında  fotoğraflarını çekerek , kargo ile teslim alınan ürünler için kargo firması formlarını veya Estap sevkiyat aracı ile teslim aldığı ürünler için Estap standart formlarını kullanarak tutanak tutması gerekmektedir.

Müşteri bu tutanağı, iade formunu ve resimleri, e-mail yolu ile Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir. ‘ye veya +90 216 622 30 00 numaralı faxa göndermelidir.

Estap bu noktadan itibaren hasarın tazmini için işlemlere başlayacak olup maksimum 15 gün içerisinde sorun çözülecektir.Hasarın tazmini gerek komple ürün değişimi, gerekse parça değişimi kalite departmanı onayı ile ilgili prosedür doğrultusunda gerçekleştirilir.

2-Garanti kapsamında İade

Firmamız tarafından üretimi yapılan 19” network/server/data center kabin, kabinet , saha dolabı,   ve aksesuarı ve F/O  patch paneller 5 yıl, priz grupları ve fan modülleri 1 yıl süre ile firmamız garantisi altındadır (Kullanıcı hataları sonucu oluşan darbeler,düşmeler, çarpmalar vb... hariç).

Kabinetlerimiz fatura tarihi itibarı ile 5 yıl süre ile yedek parça temini garantisi altındadır. Kullanım hataları hariç (çarpma, çizilme, aşırı aşındırıcı ortam gibi) boyalı aksamları 8 yıl paslanmaya karşı  dayanım garantisi altındadır.

2.1.İmalat hatalı ürün

İmalat hatalı ürün şikayetlerinde , http://www.estap.com.tr/index.php/tr/iletisim/urun-iade-formu adresinde yer alan iade formu doldurularak süreç başlatılır. Ürünün imlat hatalı olduğunu gösteren fotoğraflar ve açıklayıcı metin ayrıca Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir. adresine mail yolu ile veya +90 216 622 30 00 numaralı faxa iletilmelidir. Teknik destek tarafından hata teyidi gerçekleştirildikten sonra gerekli değişiklikler yapılarak hata giderilir.

 2.2 Arızalı ürün

Aldığınız elektrikli veya elektronik cihazların çalışmaması halinde lütfen faturası ile beraber müşteri temsilcisiyle kontrol/tamir/değişim için irtibat kurunuz. Elektrikli veya elektronik ürünün Estap kalite birimine kontrol için iletilmesi  ve  arızalı olduğunun teyidi gereklidir. Teyid edildikten sonra gerekli değişiklikler yapılarak hata giderilir.

3-Diğer : Stok fazlası , müşteri ile anlaşma sona ermesi  hali, eski kullanılmayan ürün

Stok  fazlası, kullanılmayan ürün  ve  iş anlaşmasının bitmesi hallerinde iade yapılmak istenirse mutlaka müşteri temsilcisi ile mutabakat ve onay şartı aranır. İade ederken ürünün satın alındığındaki gibi eksiksiz, kusursuz ve kullanılmamış olması  gerekir.Orjinal ambalajında ekipmanlarıyla gönderilme (tekrar satılabilecek durumda olması) şartı aranır.

Bu iadelerde  bütün kargo ve nakliye ücreti müşteri tarafından karşılanır.